!דברו איתנו

    אילו מיקסרים וקוטרים קיימים במושקט טכנולוגיות

    אנחנו נמצאים היום בעידן שתעשיית המזון "מאכילה אותנו בכפית" כמעט כל מוצר ורכיב שאנחנו צריכים ברמה של פתיחת קופסה, שקית ו-יש לנו אוכל מוכן. חלק גדול ממוצרי המזון המשווקים היום, עברו טחינה, בישול וכו' והם מוגשים לנו ברמה של לחמם וזהו. אפילו רטבים כבר לא חייבים לעשות בבית, יש היום רטבים מכל הסוגים שרק תרצו, אבל לצורך הרטבים האלה צריך קוטרים.

    מה זה קוטרים ?
    קוטרים זה סוג של מיקסר אבל הוא מאובזר בהרבה מאוד סכינים כדי להגיע לטחינה דקה מאוד ובדרך כלל משמש בתעשיית הרטבים. כדי לייצר רטבים יש צורך במיכון שמסוגל ליצור הגמוניות של טחינה, אחידות ואסתטיקה ואת זה ניתן להשיג עם קוטרים.
    יש כל מיני סוגי קוטרים המיועדים לטחינה של כל מיני מוצרים, מותאמים לדרישות כל מוצר ומוצר.

    מיקסרים תעשייתיים !
    מיקסרים תעשייתים משמשים בארץ בעיקר את יצרני ומפעלי ייצור הסלטים, שזהו תחום צרכני שהתפתח מאוד בשנים האחרונות ונתוני השיווק שלו גדלים משנה לשנה ומעורבות בו כמה וכמה חברות יצרניות סלטים מובילות.
    ישנים מיקסרים מכמות של 44 ק"ג למנה ועד 300 ק"ג למנה. מדובר כמובן על היקפים תעשייתיים המיועדים למפעלים.
    אנו מייבאים את המיקסרים מברזיל מחברה בשם GEIGER שנחשבת כאחת החברות המובילות בעולם בתחום פיתוח ושיווק מיקסרים תעשייתיים.
    יש היום טכנולוגיות מיוחדות ומיקסרים אוטומטיים העובדים על תכנות, ויודעים מראש לבצע תהליך שלם ללא התערבות יד אדם. מדובר על דיוק ברמה מכסימלית, חיסכון בזמן, ייצור ברמה גבוהה, אחידה ואסתטית.
    כאשר מדובר על ייצור סלטים שיש להם גם זמן תפוגה, אין ספק כי איכות המיקסר, היכולות הטכנולוגיות שלו והפונקציונאליות שלו, מזרזים ותורמים לתהליך הייצור שאמור לעמוד בתחרות הייצור המקומית.

    דילוג לתוכן