!דברו איתנו

    הקמת מפעלי בשר – בתכנון מושקט טכנולוגיות

    חברת מושקט טכנולוגיות שותפה, מעורבת ומהווה יועץ מומחה בכל הקשור לתכנון מפעלי בשר בארץ ובחו"ל.
    הקמת מפעלי מזון בארץ דורשת עמידה בתו התקן האירופאי CE, אך מעבר לכך יש כל מיני תקנים מקומיים הקשורים לתוצרת ויצור של כל מפעל.
    מהרשת עולה נתון כי בשנת 2013 עמדה צריכת הבשר העולמית על כ-308 מיליון טונות בשר, מה שמעלה תמונה תעשייתית בקנה מידה עצום כתוצאה מהמספר האסטרונומי שעובר בשרשרת המזון החל מהחווה החקלאית ועד למכונות עיבוד המזון במפעלים השונים בעולם.
    צריכת המזון העולמית בכלל מחייבת מיכון וציוד מתקדמים וטכנולוגיות מפותחות כדי לעמוד בקצב הייצור, להתייעל וגם להרוויח כלכלית. אין היום כמעט פס ייצור כלשהו שלא ממוכן ובראש המותגים של מכונות המזון בולטים השמות של ציוד ומיכון המיובאים ע"י חברת מושקט ממרכז אירופה כמו: גרמניה, הולנד, בלגיה ועוד עם מותגים כמו: KRONEN, OMET, ELLER, ALL ROUND, BILWINCO, FOOD LIFE, GKS, FAM ועוד.

    "מפעל בשר בדרך כלל מוקם ממחלקות מחלקות" אומר טל מושקט ממנהלי חברת מושקט טכנולוגיות, "אין קווי ייצור רציפים ושלמים כמו בכל מיני מפעלים אחרים אלא יש מחלקות שנקבעות ומתוכננות לפי המוצרים הסופיים".
    במפעל בשר לבד מהמחלקות יהיו גם אומר טל מושקט, מקפיאים לאחסון חומר הגלם שמגיע מהארץ או מחו"ל, החומר גלם הזה צריך להיות משונע למחלקה, שם תהה מכונה שנקראת "מכונה מעצבת" שמעצבת את המוצר לצורתו הסופית כמו למשל כהמבורגר או קציצה והמכונה הזו היא ורסטילית- מתכווננת ובעלת כמה פונקציות של עיצוב. היא יכולה בכוונון לעשות קציצות, וגם קבאב וגם המבורגר וזה מה שבולט היום במכונות מזון, שלא כמו פעם היו מכונות לכל מוצר, היום בפיתוח של מכונות מזון, חושבים על חיסכון ועל פיתוח מכונות רב תכליתיות עם ביצועים רבים".
    המעצבת של מוצרי הבשר המובילה ביבוא של חברת מושקט טכנולוגיות היא ממותג דייטון באנגליה.
    גם חומרי האריזה שמייבאת חב' מושקט טכנולוגיות לאריזת מוצרי בשר, הם בעלי תכונות מיוחדות של שמירה על טריות והארכת חיי המדף של המוצרים.

    דילוג לתוכן