!דברו איתנו

    ייבוא מוצרי אריזה

    חברת מושקט מתמחה בשיווק יבוא וייצור של מוצרי אריזה ומספקת מעל 20 שנה ללקוחותיה את פתרונות האריזה מהמובילים בשוק. הלקוחות שלנו באים מתחום התעשייה.

    אצלנו הלקוחות שלנו באים ראשונים ולכן אנחנו בחברת מושקט מתחייבים לספק להם את המוצרים הטובים, החדשים והאיכותיים שיש. אנו מפיצים מוצרים שונים ומגוונים שמתאימים לכל פתרון אריזה כגון:

    • ניילון נצמד –  ניילון נצמד או בשמו "סטרץ" הוא גליל ניילון אשר יריעות הסטרץ שלו עמידות לזמן רב בנוסף לחוזק המתיחה הגבוה שלהן. מאפיין זה מאפשר לגליל הניילון לעטוף מוצרים מגוונים ורבים. בנוסף שיטת עטיפה זו שומרת על המוצרת בפני רטיבות, לכלוך או פגיעות. השימוש העיקרי בניילון הסטרץ הוא במשטחים. עטיפה של משטח כאשר מובילים סחורה שומרת על המוצרים בצורה הטובה ביותר ומונעת פגיעות וטלטולים רבים.
    • פוליוליפין ו-PVC שרינק – פוליוליפין שרינק נחשב כמוצר ידידותי לסביבה וגם עבר את כל האישורים הנדרשים של רשות המזון האמריקאית F.D.A. השימוש בניילון זה נפוץ בעיקר לאריזת מוצרים שונים כגון תקליטורים, אוכל ובקבוקי שתייה. הייחודית של המוצר הוא בכך שהעטיפה שלו היא הרמטית בעזרתו של הניילון המתכווץ בחום. תהליך זה שומר על המוצרים הארוזים מפני נזקים כמו רטיבות, אבק ולכלוך. פוליאוליפין שרינק נחשב שיטה ידועה ומוכרת לעטיפה של ציוד בצורה היעילה והנוחה ביותר.
    • סרט הדבקה –  סרט הדבקה נחשב המוצר הנפוץ והפופולארי ביותר כאשר זה נוגע לאריזת מוצרים. מוצר זה משמש את האדם כמעט בכל יום. בבית או בעסק. ניתן לרכוש אותם בכל מקום והם באים בצורות, סגנונות או צבעים שונים. אך חשוב לבחור סרט הדבקה איכותי בעל עמידות גבוהה. כאשר משתמשים בסרטי הדבקה ומעוניינים לשמור על החפצים לסרט ההדבקה הנבחר יש משמעות רבה. ניתן להדביק במוצר זה מוצרי אריזה קטנים, קרטונים, מוצרי פלסטיק או אפילו חפץ ביתי קטן שנשבר.
    • ניילון בועות – ניילון בועות אשר ידעו לנו בשם "פצפצים" הינו מוצר מוכר מחבילות וקרטונים אשר אנו רוכשים כאשר מדובר במוצר שביר ורגיש. ניילון זה הוא המוצר היעיל ביותר להגנה על מוצרים רגישים ושבירים ומשמש כהגנה איכותית לכל חפץ וחפץ. השימוש בנייילון הפץ פץ נפוץ ביותר כאשר הוא שומר על מוצר מעץ, זכוכית או אפילו רכיב אלקטרוני. שימוש בניילון זה מונע שברים, שריטות, סדקים וחדירת מים.
    • מעטפות Packing List -שקיות פקינג ליסט הן נחשבות לשקיות לסגירה חד פעמית. המטרה העיקרית של שקיות אלו היא הדבקת קבלות, חשבונית, הסבר או כל מידע על המוצר מחוץ לקרטון אך בצורה הטובה ביותר. לא ניתן לפתוח את השקית הזאת מבלי לקרוע אותך וגם אתה יודע שהמוצר את כל תהליך ההובלה ללא פגע והגיע בצורה הטובה ביותר ועם הביטחון המלא שאף אחד לא נגע לך במסמכים

    כל אחד ממוצרינו מגיע במגוון רחב של צורות ומפרטים שונים, אנו מתאימים את רוחב ועובי המוצר הנבחר לדרישות הלקוח תוך ביצוע מקצועי וקפדני של בקרת איכות.

     

    חברת מושקט זמינה עבורכם תמיד לכל שאלה, בעייה או פנייה

    למידע נוסף השאירו את פרטיכם או חייגו למספר 074-7691089 נשמח לעזור ולספק מענה מהיר ומקצועי.

    דילוג לתוכן