!דברו איתנו

    כמה עולה ב2015 להקים מפעל מזון בישראל

    "הקמת מפעל מזון יכולה לעלות בין 10 ל-250 מיליון ₪, תלוי איזה מפעל מקימים", אומר טל מושקט ממנהלי מושקט טכנולוגיות בע"מ.
    חברת מושקט טכנולוגיות מעורבת בתכנון והקמתם של מפעלי מזון רבים בארץ וגם בחו"ל לעיתים בשיתוף פעולה של מתכננים נוספים מגרמניה או ארה"ב.
    למפעל בארה"ב יש תו תקן USTA והתקן הישראלי להקמת מפעלים הוא האירופאי- CE.
    "אנשים שמקימים מפעל יודעים מה הם רוצים בנקודת הזמן הזו וגם מכוונים קדימה כי הרי מפעל לא מקימים כל יום, וצריך לתכנן אותו בחוכמה מבחינת ההתנהגות והזרימה הטכנולוגיים וכנראה גם קמפיין שיווקי ע"י חברת פרסום אשר ימשוך בדיוק את הקהל הרצוי. אי אפשר "לתקן" מחדלים בתכנון. ההשקעה גם כך גדולה ותיקונים עולים הרבה מאוד כסף" אומר טל מושקט.

    חברת מושקט טכנולוגיות למשל מעורבת כעת בתכנון מחודש של מפעל סלטים אשר הושקעו בו מיליונים ובין השאר גם ברצפה שנבנתה עפ"י החלטה שגויה מאריחים. רצפה כזו מסתבר לא תקבל אישור יצרן משום שברובע שבין האריחים מצטבר לכלוך וקשה מאוד לשמור על אסתטיקה ורמת ניקיון גבוהה כמו שדורש משרד הבריאות ולכן כעת צריך המפעל להיות סגור לחודשיים כדי להחליף את הרצפה, לאפוקסית חלקה שמהווה משטח אחד חלק בלי הצטברויות של לכלוך וזיהום עליה ובנוסף גם מאסיבית יותר וחסינה לנסיעה של מלגזות בתוך המפעל.

    כשאנו מתכננים מפעלי מזון אנו מנסים להקיף את כל הדרישות גם של הניקיון, גם של פעולת קווי הייצור, גם חושבים על השינוע, מיקומי המחלקות השונות וכל אלה מעמידים מפעל שעובד נכון בתכנון מוקפד מראש.
    "אנחנו נותנים פיתרון כולל בכל מה שקשור לייצור ועד לאריזה, אומר טל מושקט "החל משלב הפיתוח הדמי ועד לתכנון המיכון והציוד שיהיה במפעל".

    חברת מושקט טכנולוגיות מייבאת מיכון וציוד של מותגי על מאירופה כמו:
    גרמניה, הולנד, בלגיה ועוד עם מותגים כמו: KRONEN, OMET, ELLER, ALL ROUND, BILWINCO, FOOD LIFE, GKS, FAM ועוד.
    את כל המכונות הללו ועוד מייבאת לארץ חב' מושקט העוסקת כבר 20 שנה בייבוא ושיווק של מכונות מזון, מכונות שקילה, אריזה, חיתוך, מיון, קילוף, ירקות ועוד.

    דילוג לתוכן