!דברו איתנו

    מגמות בעולם מכונות המזון- עמידה בתחרות, איכות ושירות

    מכונות המזון שמייבאת חברת מושקט טכנולוגיות בע"מ משקפות במידה רבה את המגמות העולמיות בתחום המזון ואלה מציגים היום תמונת מצב של צרכנים 2015 שלא מסוגלים לדחות סיפוקים, שרוצים את האוכל שלהם מוכן ומהר כאן ועכשיו, כאשר החשיבה בפיתוח מוצרים היא לא רק על טעם ומוצר סופי אלא צריכה לעמוד בקריטריונים של מוצר נוחות.
    אנו נמצאים היום בעידן בו השכלה וקריירה הם במקום הראשון אבל המטבח שלנו ריק.
    אנשים לא נמצאים בבית ברוב שעות היום, הם עובדים. גם ארוחות של משפחה עם ילדים נעשות על בסיס ארוחות מוכנות או מוצרים קפואים.

    רוב הנשים עובדות ועקרות בית שעומדות במטבח ומבשלות כל יום אוכל ביתי, הן היום מיעוט בחברה המודרנית.
    יצרני המזון הבינו את זה ולכן המזון היום מיוצר לא רק מתוך מחשבה על מהם מוצרי המזון שעקרת הבית נזקקת להם. לא עקרת הבית היא זו שקובעת היום את רף מוצרי המזון שאתם פוגשים אלא האנשים העובדים שזקוקים לארוחה או שתיים כל יום ושמחים וצורכים כל מוצר חדש שמוגש להם עטוף באריזה נוחה, טרי ובריא שכל מה שהם צריכים לעשות זה לחמם אותו במיקרו.
    כך נקבעות בעצם המגמות בשוק המזון. הן קשורות לצורך החברה ומשתנות ממיקום גיאוגרפי אחד לשני ואף מאזור לאזור בתוך כלך מדינה.
    כל טכנולוגיית המזון היום היא חכמה. החל משקיות ששומרות על טריות ומאריכות את חיי המדף ועד לסלטים וארוחות מוכנות שכל מה שצריך לעשות זה לקלף מהם את הכיסוי.
    חברת הירקות הקפואים הראשונה בארץ נדרשה להשקיע מיליונים בקמפיינים של פרסום ושיווק, של ירק שעד אז היה נקנה אצל הירקן, מקולף ונחתך בבית.עברו כמה שנים עד שהוא חדר לתודעה, עד שהוא קיבל מעמד של מוצר שכבר אי אפשר בלעדיו במקפיא.

    גם הסלטים המוכנים עברו דרך של בחינה מדוקדקת וחשדנות וכך גם מוצרי הבשר המוכנים והקפואים שהורגלנו להכין במטבח הביתי.
    דרך ארוכה עשו המוצרים החדשים והמתוחכמים עד שהם מצאו את המקום הקבוע שלהם במקרר של כל בית. זה מה שקורה בדרך כלל למוצר חדש, הוא עובר תהליך של חשיפה ובחינה מצד הצרכן והוא יכול להצליח רק אם הוא נותן פיתרון אמיתי לבעיה קיימת.

    לאט לאט אנשים הבינו שאם הסלט מוכן הם חוסכים זמן ואם הקבאב מוכן הם חסוכים זמן ואם במקום לשבת באמצע היום במסעדה ולאכול הם יכולים לקנות ארוחה קפואה בסופר הם חוסכים גם זמן וגם כסף. והעובדה שרשתות שיווק המזון מכילות היום שטח ניכר של מוצרי מדף מוכנים מעידה על כך, שכל מה שהיה צריך זה להרים את הכפפה. לא לשכוח… ככל שהחברה המוכרת את המוצר משתמשת גם בעיצוב לוגו טוב, המוצר שלה ינפיק רווחים גדולים עוד יותר.
    איך יתכן כי בעידן הסמארטפון נתחיל לחתוך צ'יפס, האומנם ? אם משתמשים באפליקציות כדי לחסוך זמן שרוצים להשיג מונית, אז נבזבז את הזמן הזה על קילוף תפוח אדמה. קונים צ'יפס מוכן למיקרו וזהו!

    דילוג לתוכן