!דברו איתנו

    מכונות ייצור יד שניה

    מכונות ייצור עומדות במרכז תעשיות המזון לסוגיהם. ניתן לראותן בקווי ייצור מגוונים אשר ממוקמים במפעלים מסודרים המייצרים כמויות מזון מוכן הנועד לשוק הישראלי ולשווקים בינלאומיים. במפעלים גדולים יש מספר קווי ייצור העובדים בשלוש משמרות. במרביתם ניתן למצוא מכונות חדשות המסוגלות לעבוד שנים ארוכות. לעומתם, יש מפעלים קטנים או אחרים בתחילת דרכם אשר אין באפשרותם לרכוש מכונות חדשות. אלה יעדיפו לרכוש מכונות ייצור יד שניה אשר מסוגלות לבצע את אותה העבודה בדיוק, אבל בחיסכון כספי ניכר.

    מכונות אלו מגיעות לשוק במספר דרכים. יש מקרים בהם מפעלים סוגרים שעריהם ומוכרים ציוד, לפעמים לקוח רוכש מכונה חדשה, ובמסגרת העסקה הוא מוכר את הישנה למשווק אשר מוכר אותה הלאה. יש מכונות יקרות אשר מלכתחילה נרכשות בעסקאות ליסינג ואחר כך יוצאות לשוק. במסגרת כל עסקה כזאת משלם הרוכש סכום ראשוני הנקבע בהסכם מסודר, ולאחר מכן, תשלום חודשי הכולל חלק מהקרן והריבית. בסוף התקופה הוא יכול לשלם את יתרת הסכום או להחזיר את הישנה, לרכוש מכונה מתקדמת יותר ולהוסיף סכום כסף נוסף.

    ישנם מספר מקרים בהם אין צורך לרכוש רכב מסחרי יקר עבור חברה. תרחיש אחד כזה הוא כאשר עומס העבודה גדל והחברה לא רוצה לבזבז כסף על רכב מסחרי אחר. השכרת רכב מסחרי יכולה להשתלם מליסינג לטווח קצר, ועד ליסינג לטווח ארוך הנמשך מספר חודשים ואף שנים.

    ניתן למצוא מגוון מכונות מזון כאלו: להכנת פופקורן, פסטות, וופל בלגי, לייצור נקניקיות, מיצים, ברד, להכנת קרח ועוד. כולן מכינות ומעבדות מיני מזונות בדרכים שונות האופייניות לפעילותן. יש שנועדו לחיתוך, למעיכה, לריסוק ועוד, יש לצלייה, לעישון, לאפייה, לבישול וכדומה. ניתן למצוא מכונות ייצור יד שניה מגוונות השונות ביניהן בגודל, בטכנולוגיה המיושמת בהן, בתפוקת העבודה, במפרט שלהן ועוד. לקוחות אשר מוגבלים בכספים רוכשים, לעיתים, אחת חדישה, ובנוסף, אחת יד שניה אשר נועדה לגיבוי, להשלמת תפוקת ייצור ועוד. בדרך זאת אין היצרנים מעמיסים על יתרות הכספים שבידיהם ותזרים המזומנים השוטף שלהם ומפנים את הכסף שברשותם למטרות חיוניות אחרות.

    מכונות ייצור יד שניה

    אולי יעניין אותך גם : משקלים תעשייתיים .

    דילוג לתוכן