!דברו איתנו

    מכונות מזון בתעשיית המזון

    עם התפתחותו של העולם הצרכני, פתיחת מעברי סחר וביקוש מצד הצרכנים החלה בעצם המהפכה התעשייתית אותה מייחסים לתחילת המאה ה-18.
    היום- כ-200 שנה אחרי אין מפעל או יצרן שלא מתהדר בשורה של מכונות לייצור המוצרים שלו ובכלל זה למזון.
    מהרשת עולה נתון כי בשנת 2013 עמדה צריכת הבשר העולמית על כ-308 מיליון טונות בשר, מה שמעלה תמונה תעשייתית בקנה מידה עצום כתוצאה מהמספר האסטרונומי שעובר בשרשרת המזון החל מהחווה החקלאית ועד למכונות עיבוד המזון במפעלים השונים בעולם. כל מפעל או בית אריזה, בין אם בתעשיית המזון או בתחומים אחרים מתמודדים עם שינוע של כמויות גדולות של סחורה באופן יומיומי, לכן הם משתמשים במלגזות להשכרה  כדי להקל את התנהלותם.
    צריכת המזון העולמית בכלל מחייבת מיכון וציוד מתקדמים וטכנולוגיות מפותחות כדי לעמוד בקצב הייצור, להתייעל וגם להרוויח כלכלית. אין היום כמעט פס ייצור כלשהו שלא ממוכן ובראש המותגים של מכונות המזון בולטים שמות של ענקי יצרניות מכונות מזו בעולם, רובם ממרכז אירופה כמו: גרמניה, הולנד, בלגיה ועוד עם מותגים כמו: KRONEN, OMET, ELLER, ALL ROUND,
    BILWINCO, FOOD LIFE, GKS, FAM ועוד כל חברה וחברה ברשימה מצליחה כי היא השתמשה בתהליך של מיתוג עסקי ובכך … שולטת על תחום מכונות המזון.
    את כל המכונות הללו ועוד מייבאת לארץ חב' מושקט העוסקת כבר 20 שנה בייבוא ושיווק של מכונות מזון, מכונות שקילה, אריזה, חיתוך, מיון, קילוף, ירקות ועוד.

    ללא מגע אדם- בקרת איכות !
    השימוש במכונות מזון מותאם לשימושים השונים בפסי הייצור ויש גם מכונות שניתן להזמין אותם בהתאמה אישית למשימות מסוימות בפסי ייצור. תכליתן של כל מכונות המזון הוא כמובן לעמוד בקצב ייצור מוגבר, סביב השעון. לייעל את היצור וגם לעמוד בתנאים של ייצור איכותי ובקרת איכות, גם לה יש מכונות מזון ייעודיות בהתאם למוצר.
    כמובן שבתחום מוצרי המזון יש גם את האריזה הסופית, מכונות האריזה שמשלימות את שרשרת הפעילות של מכונות מזון עד לאריזה ההרמטית שגם היא כמובן מתבצעת ללא מגע של יד אדם.

    דילוג לתוכן