!דברו איתנו

    מכונות מיון אופטיות

    כל מה שצריך לדעת על מכונות מיון אופטיות וכיצד הן יכולות לעזור לך

    הערה למקדמת: המטא טייטל הוא מכונות מיון אופטיות

    מבוא

    מערכת מיון אשר מבוקרת ומנוהלת על ידי מחשב, לייזרים וחיישנים מתקדמים המשמשים למיון חומרים באמצעות מערך מיון אופטי מתקדם.

    כיצד פועלים סדרנים אופטיים?

    טכניקת המיון האופטי משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות (קיים מגוון רחב ושונה של טכנולוגיות בתחום המיון האופטי וכל אחת מהם משתמשת בטכנולגיה שונה) על מנת להפריד בין החומרים השונים. המיון האופטי יכול לשמש למיון דגנים, פלסטיק, פירות, ירקותֿ, פולי קפה או כל מוצר אחר שצריך לעבור מיון קפדני.

    מהם היתרונות של מכונת מיון אופטית?

    היחודיות של תחום המיון האופטי הינה העובדה שהוא מסייע רבות לשיפור איכות המרכיבים במוצר והגדלת רווחים על בסיס תפוקה. בהשוואה למיון ידני שהוא איטי, לא עקבי וסובייקטיבי, המיון האופטי הוא ״כל יכול״, גם בנושא האיכות וגם בנושא המהירות והכמות הממויינת.
    בנוסף, השימוש בטכנולוגית המיון האופטי היא זולה משמעותית מכל השיטות המסורתיות להפרדת המוצרים, ויש לה היכולת להיות מדויקת בהרבה מכל שיטה אחרת.

    מכונות מיון אופטיות

    מסקנה ומחשבות אחרונות

    מיון אופטי הינה הדרך היעילה ביותר להפריד בין אובייקטים בעלי מאפיינים שונים, ולמנוע החדרת מזהמים לתהליך המיון. חשוב מאד לדעת ולהבין, מכיוון שמדובר בטכנולוגיות חדשניות, םורצות דרך וכאלה שנתמכות על מערכי AI מורכבים מאין כמותם – קיים הבדל אדיר בין המכונות והפתרונות השונים שיש לשוק להציע. מושקט טכנולוגיות עובדת עם החברות המתקדמות ביותר בתחום, חברות אשר ידועות בארץ ובעולם כולו בשל איכות המיון הקפדנית, התפוקות הגבוהות ואמינותן הכללית. אחד המותגים המוכרים ביותר בעולם והחזקים ביותר בתחום המיון הינה חברת Tomra (קישור לאתר החברה), אשר מיוצרת ביפן וידועה בתור מובילת התחום העולמית. חברת מושקט טכנולוגיות הינה הנציגה של חברת ״טומרה״ בישראל.

    דילוג לתוכן