!דברו איתנו

    מכונת ואקום תעשייתית

    אריזת מזון חיונית לשמירה על המזון מפני קלקולו, פגיעה חיצונית וכדומה. קיימות מספר שיטות לאריזתו ואחת המתוחכמת והיעילה ביותר היא אריזה בוואקום. משמעותה הינה אריזה הרמטית אשר עוטפת את המוצר מכל עבריו עם סגירה אשר אינה מאפשרת חדירת חמצן ובקטריות מהסביבה החיצונית. כך, ניתן לראות אריזות של ירקות ופירות, מוצרי חלב ובשר, מנות מוכנות וכדומה. איכות המזון הארוז נשמרת בכולם, וחיי המדף גדלים. יתרון נוסף לאריזה כזאת הוא בכך שהיא תורמת להבשלת מזון מהירה יותר.

    מכונת ואקום תעשייתית היא זאת שאורזת את המזון. מבחינים במכונות אריזה תעשייתית מדגמים שונים השונות אלה מאלה במפרט שלהן, בגודל, בטכנולוגיה שלהן, בתפוקת העבודה שהן מסוגלות לייצר וכדומה. עיקר השוני הוא באורך פס ההלחמה המותקן בהן. הוא זה הקובע את גודל ונפח המזון שניתן לארוז. בכולן שיטת האריזה דומה. המוצר נעטף בניילון בעובי מתאים המוצמד ונחתך בקצותיו. בסוף התהליך פס ההצמדה מקורר על ידי מנגנון מיוחד. כך נוצר חלל פנימי אטום המונע חדירת חמצן וזיהומים. מכונות גדולות מיועדות למפעלים אשר חייבים לארוז תוצרתם במהירות וביעילות רבה. את המכונות הקטנות ניתן לראות במעדניות, בקצביות, בחנויות דגים ובמחלקות שונות בסופרמרקטים.

    על כל אריזה כולל וואקום ניתן להדפיס או להוסיף מדבקות מתאימות היכולות לשמש לפרסום, לרישום משקל ומחיר וכדומה. קל יותר לשנע מזון ארוז מאשר בתפזורת. כך נחסך מקום, העלויות קטנות והמוצר מוגש ללקוח כשהוא נאה ומושך עין. השקעה באריזת ואקום מונעת קלקול מזון, מונעת החזרות, ובמקרים חמורים, גם תביעות בגלל נזקי בריאות שעלולים לקרות עקב אכילת מזון שפג תוקפו טרם הזמן. מומלץ לרכוש מכונת ואקום תעשייתית אצל משווקי מכונות מזון למכירה בעלי מוניטין אשר ברשותם מבחר גדול. הם אף מספקים שירותי תחזוקה ללקוחותיהם.

    מכונת ואקום תעשייתית

    אולי יעניין אתכם גם : שיווק מכונות מזון

    דילוג לתוכן