!דברו איתנו

    מעבד מזון תעשייתי לחומוס

    החומוס הינו אחד המאכלים האהובים והפופולאריים ביותר בישראל וניתן לאכול אותו באין ספור מסעדות מזרחיות ואחרות. יחד עם זאת, הוא מיוצר גם במפעלים רבים ומשווק לשוק הישראלי כמו גם לשוק הבינלאומי. החומוס הינו מאכל טעים ומזין שניתן לאכול אותו בהזדמנויות שונות בתוך הבית, להכין ממנו סנדוויצ'ים, לקחת אותו לפיקניקים וטיולים וכדומה. היצרנים משווקים אותו באריזות בגדלים שונים לנוחיות הצרכנים. הוא מיוצר בקווי ייצור מודרניים. בכל אחד מהם יש מעבד מזון תעשייתי לחומוס אשר, בעצם, מהווה את אחת המכונות מזון המרכזיות והחשובות מכל אלו הנמצאות בו.

    ניתן למצוא מעבדי מזון למטרות הנ"ל בגדלים ובמפרטים שונים, ובעיקר, בטכנולוגיה שלהן ובתפוקת העבודה שהם מסוגלים לבצע. כולם עשויים מנירוסטה הנחשבת למתכת חזקה מאוד העמידה למים ולחות ושאיננה מחלידה. גרגרי החומוס המבושלים מוכנסים לקערת המעבד אליהם מוסיפים חומרים ומרכיבים אחרים נדרשים. כל החומרים מוכנסים במינון מדויק מאוד. המערבל פועל אוטומטית ומערבב את הכול עד ליצירת העיסה המתאימה. לאחר סיום הכנת החומוס הוא נארז לקופסאות פלסטיק בגדלים שונים, ומשם משונע הלאה לקהל הצרכנים.

    המעבדים התעשייתיים הינם רצפתיים וכבדים. הם בעלי קיבולת גדולה המתחילה מכ 25 ליטר ויכולה להגיע עד 70 ויותר. יש ביניהם מתהפכים אשר מקלים על העבודה. הקטנים הם שולחניים ויכולים לקלוט כמות קטנה בהרבה. בכל מעבד יש מספר כפתרי הפעלה למהירויות שונות, מנגנוני בטיחות ועוד. המכונות ניתנות לתחזוקה וניקוי מהירים וקלים. השימוש בהם אוטומטי וחוסך כוח אדם והוצאות, והמוצר הסופי הינו מדויק ואיכותי. כך, יכול כל יצרן להתחרות היטב בשוק הרווי של יצרני החומוס בישראל. מומלץ לרכוש אותם אצל משווקים בעלי מוניטין אשר מחזיקים מבחר גדול מאוד, כל לקוח יכול למצוא את המכונה המתאימה ביותר לצרכיו.

    מעבד מזון תעשייתי לחומוס

    אולי יעניין אותך גם : משקלים תעשייתיים

    דילוג לתוכן