!דברו איתנו

    מערבל מזון תעשייתי

    עיבוד והכנת מזון נעשים במפעלים, במסעדות, בחברות קייטרינג ובאתרים נוספים. בכל המקומות הללו מכינים מזון בכמויות גדולות מאוד. במפעלי מזון יש קווי ייצור הפועלים 24/7, במסעדות ובחדרי אוכל של חברות, מוסדות חינוך ובריאות ועוד חייבים להכין את המזון באותו יום עם חומרי גלם טריים, ובנוסף, להגיש את כל המנות הרבות במהירות ותוך פרק זמן קצר. בכל האתרים הללו, ובאחרים נוספים העוסקים בהכנת מזון, יש צורך במיכון חשמלי המסוגל להספקי עבודה גבוהים. מערבל מזון תעשייתי הוא אחד ממכונות המזון החיוניות. מכונות המזון הן פשוט הכרחיות לכל מי שמתעסק בזכיינות מזון בקנה מידה גדול וצריך להתנהל עם כמות גדולה של סחורה.

    בכל פס ייצור מזון מוכן, למשל, ניתן למצוא מערבל כזה ולרוב הוא יהיה בתחילת קו הייצור או במרכזו. במפעל לייצור טחינה, למשל, הוא יהיה במרכז. השומשום הקלוי יוזרם לתוכו ויוסיפו אליו מרכיבים וחומרי גלם נוספים. תהליך ערבוב וערבול ייצור את העיסה הסופית: קרי, טחינה גולמית שתיארז בהמשך. כך גם לגבי עוגות, מוצרי גבינה. מיני קונפיטורות וריבות, ממרחי שוקולד ומוצרים נוספים רבים. כל תהליך הערבול החדשני נעשה אוטומאטית ובצורה ממוחשבת על מנת ליצור כל פעם מחדש את המרקם הדרוש.

    מבחינים במערבלים מגוונים הנבדלים אלו מאלו בגודל, במידות, במפרט ובעיקר בתפוקת העבודה שהם מסוגלים לייצר. יש בעלי קיבולת רבה מאוד המסוגלים לעבד עיסות בנפחים של מאות ליטרים ויש קטנים יותר בני כ30 ליטר. יש רצפתיים כבדים ואחרים קלים מאוד שניתן להניחם על מדף. כולם עשויים מנירוסטה שהיא מתכת חזקה העמידה בפני חלודה ומותאמת לסביבת עבודה רטובה. בכולם יש מנגנוני בטיחות שונים, כפתורי הפעלה מגוונים, אפשרות להפעלה במהירויות שונות וכדומה, וכל אלו מייצרים סביבת עבודה, מבוקרת, יעילה ובטוחה. בנוסף, התחזוקה והניקוי שלהם קלים מאוד. מומלץ לרכוש ציוד תעשייתי ומכונות למפעלי מזון אצל משווקים בעלי מוניטין.

    מערבל מזון תעשייתי

    אולי יעניין אותך גם : מכונות מזון למכירה

    דילוג לתוכן