!דברו איתנו

    ענף תעשיית המזון בישראל

    אין ספק כי מאז המהפכה התעשייתית לפני 200 שנה, עבר המזון העולמי אין סוף שינויים ושדרוגים, כולל חשיפה למטבחים מכל קצוות העולם, מה שהפך את מפעלי המזון לאולמות ענק העובדים סביב השעון 24/7 כדי לספק את הביקוש בכל מדינה בה הם ממוקמים.
    מפעלי המזון מסמלים היום את העידן היצרני ואת אופן המזון שהפך למזון תעשייתי, חתוך, שטוף, מתוכנת וארוז. זה העידן הזה וצריך לעמוד בקצב.
    תושבי העולם לא מפסיקים לצרוך מזון ובשביל לייצר את כל זה צריך ציוד ובעיקר מיכון, מכונות שיעשו את הכול מהר מהר, בקצב המחר בטכנולוגיה מתפתחת. תחרות היא שם המשחק, תחרות ושיווק.

    המזון בארץ מגלגל 80 מיליארד דולר בשנה !

    ענף יצור ויבוא המזון בארץ, כך עפ"י גלובס מגלגל כ-80 מיליארד דולר בשנה וכ-65% מזה הן הכנסות של ארבע ספקיות מרכזיות בארץ בתחום מוצרי החלב, מוצרים יבשים, חברה למשקאות וחברות ויצרנים ומשווקים אחרים גם של מותגים מחו"ל בדומה לספקיות של זכיינות המזון ענפי זכיינות אחרים כמו טכנולוגיה, אופנה, בניין ועוד, שולטים גם הם על הענף באמצעות פרסום באינטרנט ובמגוון ערוצים נוספים.
    אין ספק כי לייצור המוגבר הזה אחראים בין השאר פסי ייצור משוכללים, מיכון מיוחד מותאם וטכנולוגיות מפותחות של מותגי מכונות תעשייתיות לענף המזון המיובאות בדרך כלל ממרכז אירופה.
    בעידן בו שם המשחק הוא שיווק, כל נושא זמן הייצור, הארכת חיי המדף ושיווק זריז ,הוא מה שעושה את ההבדל בין חברה מצליחה לבין חברה כושלת וכל זה מסתכם במילה אחת: מכונות תעשייתיות.

    משקית קטשופ עד גרנולה !

    אין כמעט תהליך אחד בשרשרת הייצור שלא עובר תחת גלגלי השיניים של מכונה זו או אחרת. במפעלי מזון היום יש מכונות חיתוך מיוחדות, מכונות שקילה, קומבינאטורים, מכונות לשטיפת ירקות, קווי מיון לירקות, מיקסרים וקוטרים, מכונות לקילוף ירקות ועד למכונת אריזה של שקית קטשופ עד לגרנולה.

    דילוג לתוכן