!דברו איתנו

    פורסת לחם מקצועית

    כל מה שאתה צריך לדעת על ציוד פורס לחם תעשייתי וכיצד לבחור את הטוב ביותר

    הקדמה: מהו חיתוך לחם ואיך זה התחיל?

    פורסות הלחם הראשונות הומצאו בסוף המאה ה-19 והם נועדו לחתוך לחם לפרוסות בעובי שווה. הם היו עשויים ממתכת והיה להם להב קבוע. פורס הלחם החשמלי הראשון הוצג בשנת 1928, אך רק בשנות הארבעים של המאה הקודמת הם הפכו לשימוש נרחב במאפיות.
    כיום יישנם מגוון דגמים ואפשרויות לפורסות לחם אוטומטיות וחצי אוטומטיות אשר מגיעות במגוון גדלים ,במגוון מהירויות פריסה ואפשרויות לתכנון עובי משתנה בהתאם לבקשת הלקוח. לפורסת הלחם יש מגוון מנגנונים טכנולוגיים חדשניים אשר הופכים אותה לידידותית למשתמש, בעלת רמת בטיחות גבוהה, ומגוון אפשרויות שונות של פריסה עם תפוקה משתנות ואפשרויות לפריסה בעובי משתנה. הפריסה החשמלית מאפשרת לספק תפוקה גבוהה ביחד עם מינימום מאמץ, כאשר הפורסות מסוגלות להתמודד הן עם לחם מסוג קשה יותר והן עם לחם מסוג רך יותר.

    מהם היתרונות של פורסת לחם תעשייתית

    פורסות לחם תעשייתיות משמשות לפרוסות כמויות גדולות של בצק או מוצרי מזון אחרים במהירות, אחידה ובדיוק. סוג אחד של פורס לחם תעשייתי הוא מכונה אוטומטית הפורסת בצק לחתיכות אחידות לשימוש במכונות ייצור או למכירה לצרכנים.
    לפרוסות לחם תעשייתיות יש מספר יתרונות על פני חיתוך ידני. הם מבטיחים פרוסות אחידות, מה שחשוב למסעדה או מאפייה שרוצה להציג את המוצר שלהם בצורה הטובה ביותר. הם גם בטוחות יותר לשימוש מכיוון שהם אינם דורשים מהמשתמש לבוא במגע עם הלהב.
    פורסות לחם תעשייתיות הן יעילות וחסכוניות יותר שכן הן יכולות לחתוך כיכר לחם תוך פחות ממספר שניות בנוסף להחיסכון בכוח אדם וזמן יקר שכן המכונה מסוגלת להחליף כוח עבודה רב.

    פורסת לחם מקצועית

    מסקנה: בחירת המכונה הטובה ביותר עבור צורכי המאפייה שלך

    בחירת המכונה הטובה ביותר לצרכי המאפייה שלך יכולה להיות משימה קשה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון ולא קל לדעת איזו מכונה תתאים לכם ביותר.
    הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לענות על השאלות הבאות

    – אילו סוגי לחמים אתה רוצה להכין?
    – כמה מקום יש לך במאפייה שלך?
    – מה התקציב שלך?
    – איזה עוצמת חיתוך דרושה?
    – מה התפוקה הדרושה?
    לאחר מענה על השאלות האלה ניתן יהיה להתאים את מכונות חיתוך המתאימות ביותר בהתאם לצרכיו של הלקוח.

    דילוג לתוכן