!דברו איתנו

    ציוד למפעל בשר

    הציוד למפעלי הבשר שמושקט טכנולוגיות מייבאת ומשווקת למשק הישראלי מיוצר ומורכב בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כאשר מטרתנו היא לספק למפעלים את הציוד הכי איכותי בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהתאם לבקשותיו של הלקוח

    מושקט טכנולוגיות מעורבת באופן מקצועי בתחום הציוד למפעלים הבשר החל משלב הייעוץ על ידי מומחים ועד שלב ההתקנה והפעלת המערכת באופן מקצועית על ידי מומחה מטעמנו. דיוק ואיכות ההרכבה והשימוש הינם בראש מעניינו על מנת לספק לכל לקוח את המוצר הכי איכותי בהתאם לדרישותיו ולתת את התפוקה הגבוהה בהתאם על מנת להתאים את המוצר לדרישות. .

    בין הציוד הרב שמושקט טכנולוגיות מספקת עבור משק הבשר נמנים – מטחנות, מיקסרים, קוטרים, מכונות חיתוך, וואקום סטפרים, מכונות אריזה ומגוון רחב של מכונות משקלים עבור כל דרישה ע״י היצרנים המובילים בשוק העולמי.

    כל המוצרים שאנו משווקים עבור מפעלי הבשר נבחרים בקפידה עבור בקשותיו של הלקוח בהתאם למפרט הדרוש על פיו הוא עובד, המכונות אותם אנו משווקים עבור שוק הבשר הינם מאסיביים ובנויים על פי הדרישות המחמירות ביותר בשוק עבור משק הבשר המקומי בהתאם מושלם לפורמט של הלקוח.

    ציוד למפעל בשר

    מושקט טכנולוגיות מספקת מכונות בשר לכל מוצר ולכל מפעל, כיום על פי נתוני משרד החקלאות היקף צריכת הבשר בישראל הגיעה לכ-182 אלף טון, מדובר בעלייה בביקוש לבשר של 65% לעומת 2015 כאשר אנו צופים המשך עליה עקב גידול בקצב האוכלוסייה.

    מעבר לצפי הגדילה במשק הבשר הישראלי, שוק העוף הישראלי מדורג במקום הראשון בעולם לצריכת עוף לנפש. על מנת לעמוד בביקוש מושקט טכנולוגיות עם צוות של מיטב המומחים בארץ יודעים לתכנן ולהתאים כל מוצר וכל מפרט לבקשתו של כל לקוח.

    לכן מושקט טכנולוגיות מובילה את משק השר התעשייתי בעזרת הציוד החדיש ביותר, האיכותי ביותר והאמין ביותר שניתן להזמין ולספק בכל הספק ותצורה בהתאמה מירבית לבקשותיו של הלקוח.

    דילוג לתוכן