!דברו איתנו

    הקמת מפעל טחינה

    הטחינה נחשבת לאחד מסוגי המזון הנצרכים ביותר בישראל. יצרנים רבים מייצרים אותה לאורך השנים כאשר הייצור המתקדם ביותר בימינו נעשה בקווי ייצור מורכבים המסוגלים לתפוקות עבודה גדולות מאוד. קו ייצור איכותי מסוגל לייצר לפחות כטונה אחת בשעה ואפילו יותר. חומר הגלם העיקרי הוא כמובן, גרגרי השומשום, והאיכותיים ביותר הם אלו המגיעים מאתיופיה שבאפריקה. מרבית המפעלים היצרניים מתבססים עליהם ובאופן כזה, רוכשים להם מעמד של יצרנים מובילים בשוק הישראלי.

    הקמת מפעל טחינה נעשה על ידי חברות המתמחות בתחום הקמת מפעלי מזון אשר יש בידיהן תשתית מתאימה לכך. היא כוללת הנהלה רצינית, מהנדסים ומומחים אחרים וצוות עובדים מקצועי ומסור. כן, ברשותה כל האמצעים הטכנולוגיים והאחרים המאפשרים לה תכנון והקמה מוצלחים. החברה מקבלת לידיה את התכניות המתאימות ולומדת על צרכי הלקוח. נציגיה מסיירים באתר המיועד ולומדת להכיר אותו, את גודלו ומימדיו, סוג הרצפה, הפתחים, התשתיות הקיימות כולל החשמל והאינסטלציה וכדומה.

    ההקמה תתבצע על פי התכניות. כל קו ייצור של הכנת טחינה כולל מספר עמדות אשר בהן תהיינה מכונות מזון שונות הפועלות באופן ממוחשב ו/או אוטומטי. התהליך שהן מבצעות כולל ניפוי והפרדת השומשום מקליפתו, קליית הגרגרים במכונות על ידי אדים ו/או בשיטה אחרת, שוב ניפוי, ולאחר מכן, טחינה. לבסוף, החומר נשפך למכונות עיבוד שאליהן מוסיפים מרכיבים שונים. כל העיסה מעורבבת ומעורבלת היטב והתוצאה הסופית הינה טחינה גולמית שאותה אורזים בצנצנות פלסטיק בגדלים שונים. לצד קו הייצור יקימו מערך שלם הכולל מחסנים, מקררים וחדרי קירור, אמצעי שינוע, ניקיון. מתקני אוורור וסינון, מערכות תאורה משוכללות, מערכי כיבוי אש ועוד. הכול בהתאם לתקנים קיימים של הרשויות. מומלץ להזמין שירותים אצל חברה בעלת מוניטין בתחום אשר יש ברשותה ידע רב וניסיון מצטבר.

    הקמת מפעל טחינה

    אולי יעניין אתכם : מכונה לטחינת שומשום

    דילוג לתוכן