!דברו איתנו

    מכונת מיון לירקות

    יבול הירקות הנקטף בשדות מגיע עם שאריות אדמה, אבק ובאופן כללי, בצורה גולמית. יש צורך לעבד אותו לפני שהוא נמכר לציבור הרחב. מכונה למיון לירקות הינה חלק ממערך שלם הכולל קו מורכב שבמהלכו מטפלים בירקות בדרכים שונות. כל מערך מותאם לסוג הירק והוא כולל בין היתר, שטיפה, מיון ואריזה. קיימות אריזות מסוגים שונים העשויות מחומרים דוגמת: ניילון, פלסטיק וכדומה. כל התוצרת נארזת בארגזים המשונעים הלאה לשווקים השונים.

    לירקות עגולים דוגמת תפוחי אדמה עגבניות ועוד תתאמנה מכונות מיון מסוג אחד, ואילו, לגזר ולאחרים אחרות. בעצם שיטות המיון דומה ובעצם, נבדלת בטכניקה הבוררת את הירקות. בכל מערך כזה קיים מסוע ארוך שיש בו נקודות יציאה רבות. במשוכללות והגדולות יש בין 8 ל 16 נקודות כאלו. המיון נעשה על עיבוד של תמונה ומשקל. בכל מכונה קיים מיקרו מחשב המסוגל לספק תפוקת עבודה מרשימה מאוד ובאמצעותו ניתן למיין מספר רב של ירקות בזמן קצר.

    האוטומציה של המסוע מבטלת את הצורך בכוח אדם גדול מדי ותורמת ישירות לחיסכון בשעות עבודה ובהוצאות הנלוות אליהן. המיון יעיל מאוד ובודאי, טוב בהרבה מאשר העין האנושית מסוגלת לעשות. יחד עם זאת, לאורך המסוע נמצאים גם עובדים אשר משלימים היטב את עבודת המיון ואף עוסקים באריזה. הירק האיכותי ביותר הוא זה שמגיע בסופו של דבר ללקוח, ובכך, אף חוסך לו עבודת הכנת מיותרת. כל מה שצריך לעשות הוא לעבד קלות את הירק ולהכין ממנו את המאכלים הרצויים. מומלץ לרכוש מכונות מזון אצל משווק בעלי מוניטין בתחום. יש ברשותו מבחר מכונות השונות ביניהן בגודל, בתפוקת העבודה, ובאופן כללי, במפרט המייחד אותן. ניתן לקבל אצלו מידע וייעוץ שיסייע בבחירת המכונה המתאימה לבית האריזה, למפעל וכדומה.

    מכונת מיון לירקות

    דילוג לתוכן