!דברו איתנו

    מערך מיון פירות

    למיון פירות יש מספר מטרות חשובות. ראשית, ניתן לפסול פירות מקולקלים ו/או מעוכים או כאלו עם פוטנציאל לריקבון. שנית, לשטוף ולברור אותם על פי אותו גודל, ובנוסף, לארוז אותם באריזת וואקום אשר משווה להם מראה נהדר ונקי, ואף, מאריכה את חיי המדף שלהם. על תפוחים למשל ניתן לרסס שעווה אשר מעניקה מראה מבריק ושומרת על טריותם לאורך זמן. לקוחות רבים מעדיפים רכישת פירות ארוזים החוסכת להם טיפול בהם ומאפשרת שימוש מהיר לאכילה, בישול, חיתוך ועיבוד אחר.

    מערך מיון פירות הינו אוטומאטי וכל העבודה שלו מתבצעת ללא מגע יד אדם. הפירות מובלים על מסוע הפועל באנרגיה חשמלית, המיון נעשה על פי תמונה ומשקל, צבע ולחות, ולכן, הדיוק הינו רב. על המסוע יש מספר נקודות יציאה רב ולרוב, בין 8 ל 16 כאלו. הם נשפכים מהמסוע אל מגשים ומהם למיכלי האריזה. מערך מיון פירות כזה מופעל בצורה ממוחשבת והמאפשר מיון כמויות רבות בשעה. מדובר על מספר רב של טונות. ניתן למצוא מכונות השונות בגודלן, בתפוקתן, במפרט שלהן ובטכנולוגיה המותקנת בהן.

    ניתן למיין באמצעותן פירות עגולים מסוגים שונים כמו: פירות הדר, אפרסקים, תפוחים וכדומה. כמובן שכל אחת תותאם לסוג הפרי הנדרש אבל בכולם דינאמיקת הפעולה זהה. כך, בית אריזה יכול להכשיר עובדים במהירות רבה ולנייד אותם בין מכונה אחת לשנייה ללא קושי. המכונות מיון הללו תורמות רבות לחיסכון בכוח אדם, למהירות ויעילות עבודה, ומכאן, גם לחיסכון כספי. יש צורך לבחור כל מכונה בהתאמה לצרכי בית האריזה, מפעל המזון ו/או המשק האורזים את הפירות. ניתן להזמין מכונות סטנדארטיות או אחרות בהזמנה והתאמה אישית. מומלץ לפנות לחברות בעלות מוניטין מוכח בתחום. בידיהן ניסיון מצטבר מאספקת מכונות ללקוחות שונים.

    מערך מיון פירות

    קראו עוד על : מכונות ייצור

    דילוג לתוכן