!דברו איתנו

    ציוד למטבחים מוסדיים

    מטבחים מוסדיים אמורים לספק כמויות מנות מזון רבות בתוך זמן קצר. הם מיועדים לשרת סועדים בחדרי אוכל במפעלים, בקיבוצים, בחברות הייטק, מוסדות חינוך ועוד. בנוסף, במסעדות ובתי קפה, באולמות וגני אירועים ועוד. המזון המוגש חייב להיות טרי וכזה שמכינים אותו זמן קצר לפני ההגשה. במקרים רבים, עומדות לפני השפים מספר שעות בודדות לעבד את חומרי הגלם, להכין את המנות, ולהגישן חמות. לא ניתן לעשות זאת ללא מכונות מזון משוכללות בעלות תפוקת עבודה גדולה. ציוד למטבחים מוסדיים ומכונות אלו נמכרים על ידי חברות המתמחות בתחום.

    הציוד כולל מבחר ענק של מכונות אשר מיועדות למשימות שונות בתהליך עיבוד המזון. יש מכונות שטיפת ומיון ירקות, חיתוך, ריסוק, מעיכה, קיצוץ, טחינה וכדומה. יש אחרות המערבלות ומערבבות עיסות ומזונות נוזליים. באחרות מבשלים, אופים, מאדים, צולים, מעשנים וכדומה. כל אלו מהוות חלק מפסי ייצור שונים המותאמים לטיפול ועיבוד סוגי מזונות. אחדות עוסקות בעיבוד בסיסי בלבד, ויש מורכבות מאוד אשר מייצרות מנות מוכנות. בסוף כל פס ייצור יש מכונת אריזה שתפקידה להגיש את המזון ארוז היטב באריזות פלסטיק, ניילון, קלקר ואחרות העשויות מחומרי נוספים.

    ציוד למטבחים מוסדיים כולל טיפול באוכל קפוא, מקורר, המגיע בטמפרטורת החדר, בחומרי גלם מהחי והצומח וכדומה. מרבית המכונות הן אוטומטיות וחלקן ממחושבות המופעלות ללא מגע יד אדם. בנוסף להן, יש מבחר ענק של כלי עבודה ידניים שנועדו למשימות שונות. כמו כן, יש כלי קיבול, כלי הגשה, וכדומה. מקררים וחדרי קירור, מאווררים, מסננים, מפוחים, עמדות הכנת אוכל ושולחנות ועוד הם חלק בלתי נפרד מכל מטבח מקצועי. גם ציוד אישי לעובדים נכלל בתוך הקטגוריה הזאת. מומלץ לרכוש ציוד למטבחים מוסדיים אצל חברות בעלות מוניטין מוכח בשוק.

    ציוד למטבחים מוסדיים

    קרא / י גם על : שיווק מכונות מזון

    דילוג לתוכן