!דברו איתנו

    ציוד תעשייתי למזון

    עיבוד מזון הוא תעשייה בפני עצמה ואפילו מורכבת מאוד. העיבוד מתחיל ממיון ירקות ופירות פשוט ויכול להגיע עד להכנת מגוון ארוחות מוקפאות. יש מזון בטמפרטורת החדר, בגרסה טבעית, יבש, מקורר, מוקפא ועוד. יצרני מזון רבים מפעילים מפעלים עתירי ידע וטכנולוגיה 24/7 ומייצרים מגוון רחב של מיני מזונות ועושים זאת, בין היתר, באמצעות ציוד תעשייתי למזון. בדרך זאת, הם מצליחים להפיק כמויות גדולות מאוד של תוצרת בזמנים קצרים ועם חיסכון ניכר של כוח אדם והוצאות. המטרה היא, כמובן, להוזיל ככל הניתן את המוצרים לציבור הרחב.

    ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מכונות מזון למכירה וציוד אחר. יש מכונות שמבצעות שטיפת ירקות ופירות ואריזתם. יש אחרות שנועדו לחיתוך, קיצוץ, גריסה, מעיכה, טחינה ועוד. אחרות מבשלות מטגנות, מאדות, צולות ואופות מוצרים שונים. יש שנועדו לערבל ולערבב עיסות וכדומה. ניתן למצוא עוד שלל מכונות וציוד אחר. בכל קטגוריה ניתן למצוא מבחר רב של דגמים אשר נבדלים ביניהם במפרט שלהן ובעיקר בגודל, בטכנולוגיה שבהן ובתפוקת העבודה. יש ענקיות המוצבות על הרצפה ואחרות על שולחנות ומדפים. החלקים העיקריים בהן עשויים מנירוסטה שהינה חומר חזק ועמיד כנגד רטיבות שמאוד יעזור לכם במקצוע כמו שתלמדו בקורס זכיינות מזון יחד עם עוד מגוון של כלים חיוניים לתחום.

    כל המיכון הנ"ל, או מרביתו, מופעל על חשמל, הינו אוטומטי לחלוטין וממוחשב. המכונות ממוקמות לאורך סרט נע וכל אחת מבצעת מטלה אחרת על פי תכנון וסדר שנקבע על ידי מהנדסים. בסוף כל פס ייצור כזה יש מכונת אריזה אשר אורזת את המוצרים בדרך לשינועם הלאה לצרכנים. ניתן למצוא מגוון של אריזות מחומרים שונים ובגדלים שונים. לצד המכונות ניתן למצוא חדרי קירור ומקררים, מלגזות ומנופים, אמצעי ניקיון, מאווררים, מפוחים, מסננים וציוד עזר הנדרש בתעשייה הזאת. מומלץ לרכוש ציוד תעשייתי למזון מספק בעל מוניטין.

    ציוד תעשייתי למזון

    קרא/י עוד על : ציוד למפעלים

    דילוג לתוכן