!דברו איתנו

    מכונת מיון בצל

    מיון ירקות מאפשר למשווקים אספקתם ללקוח בצורה היעילה והמוצלחת ביותר. קיימות מכונות מיון פירות וירקות שונים ואחת הנדרשות היא מכונת מיון בצל. במרבית המקרים, הבצל מגיע בתפזורת אולם קיימים גם אחרים בהם אורזים בצל אורגני באריזות וואקום המיועדות לקהל לקוחות המעדיף לרכוש אותם באופן הזה. בצל ארוז נבדק במהלך המיון ומגיע נקי ומוכן לשימוש מיידי. בכך נחסכת התעסקות מיותרת בהכנתו ונחסך זמן רב לכל מי שמכין את האוכל.

    בעקרון, מכונת מיון בצל מתקינים אצל מגדלים ו/או משווקים של ירק זה. מדובר על מסוע שלתוכו שופכים את הבצלים הקטופים, כאשר הרצון הוא לברור אותו לגדלים רצויים. תהליך המיון נעשה בעיקר על פי גודל. בכל מסוע יש מספר נקודות יציאה והבצלים מופרדים על פי הקוטר שלהם. לבסוף, הם מגיעים למיכל גדול וממנו הם נארזים לקרטונים הנשלחים אל הלקוחות. מערך מיון כזה הינו ארוך, מופעל אוטומטית וכמעט ללא מגע יד אדם. כך נחסך כוח עבודה מיותר, העבודה זורמת במהירות והתרומה לחיסכון הכספי עצומה.

    מערכת המיון עשויה בעיקר מנירוסטה שהינה מתכת חזקה ועמידה אשר איננה מחלידה, ולכן, מתאימה לעבודה בסביבה רטובה ולחה. ניתן לכוונן את המרווחים שעל פיהם ממוין הבצל על פי צרכי בית האריזה ודרישות הלקוחות. תפוקת העבודה משתנה ממכונת מיון אחת לשנייה, אבל בכולם היא גבוהה ויכולה להגיע למספר רב של טונות לשעה. לרוב, מקובל להתאימן למיון שבין 3 ל 5 טון לשעה כאשר היא פועלת בתפוקה מרבית. מכונת מיון בצל חייבת להיות מותאמת לצרכי בית האריזה ו/או המפעל. ניתן להזמין סטנדארטית או אחרת בהתאמה אישית לצרכי המקום. מומלץ לפנות למשווקים בעלי מוניטין, לקבל ייעוץ להזמין אחת מתוך המבחר הקיים אצלם ולקבוע מועד התקנה.

    מכונת מיון בצל

    אולי יעניין אתכם גם : חדרי הקפאה

    דילוג לתוכן